دهنتوببند،فقط گوش کن.....

دهنتوببند،فقط گوش کن.....

(دنیاتوی آسمونش خلاصه میشه،وآسمون توی بارون.........)

دوباره من....

سلام،دوباره اومدم....چندروزنبودم...

یه سوال بزرگ دارم خواستین خوصوصی نخواستین عمومی جواب بدین،جوابم ندادین براتون متاسفم چون هنوز طرف زندگی خودتونوپیدانکردین......

باران:عشق وعقل بهتره یاپول وعقل؟....بادلیل جواب بدین چون حرف بی دلیلوسطل آشغالم نمی ندازه.

خدایارهمه دوستان...



نظرات شما عزیزان:

farzaneh
ساعت14:06---4 تير 1392
سلام

به نظر من عشق و عقل چون اگه عقل داشته باشی پول هم میاد و لی اگه پول و عقل رو با هم داشته باشی گم میشی و نمیدونی برای چی این همه پول داری

پس اول عاقل باش بعد عاشق
پاسخ:منم باتوهم نظرم آبجی...به قول شهید:عاقلانه عمل کنید،عاشقانه زندگی کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: باران ׀ تاریخ: جمعه 24 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام،من نه یه عاشقم نه یه معشوق فقط تنهام؛نمی خوامم کسی تنهایی هاموپرکنه...این جاروهم واسه دل تنهای خودم زدم...نه واسه دلهای تنها...واسه خنده اومده باشی اینجا،طوری باغم دنیامی خندونمت که هیچ دستمالی جواب گریه هاتونده...حالاخوددانی


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , saketbash.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM